Så var det krig mellan mig och klippmaskinen igen!!!

Japp, idag skulle lille Lucifer få en skönhetsuppdatering, men hur tror ni att det slutade? Ja men en skönhets-nerdatering förstås. Jag som nyss har köpt nya skär till den där jäkla maskinen och så ger de bara upp mitt i allting. Ja, jag är inte bitter! Jag visar hänsyn och medkänsla och förstår mig på skärens känsliga känslor, jag menar det är måndag och de flesta av oss vill ju bara böla ut i krokodil tårar. Det är hel okej, imorgon så får jag stryka lite medhårs och så tar vi nya tag igen! 

 
Erika

Jobbigt läge, haha ;)

Svar: Ja men eller hur :)
Divorce your horse

my

Hände nästan exakt samma sak för mig när jag skulle klippa.... Halva hästen gick bra sedan var det kört

Svar: Ja men visst är det så typiskt när man står där och bara jaha... vad ska jag göra nu... ?
Divorce your horse

Tuva Björnwall

åh nej, haha!

Svar: Ja ibland så ;)
Divorce your horse