Garderobs rensning

Idag har bruttan tagit fram långpisken och fått mig att rensa min garderob. Host, host, det var ju inte alls välbehövligt, eller? Tre sopsäckar åkte ut, förstora kläder, fula kläder, gamla kläder och en del skor väntar nu på att få åka limousinen till soptippen. Vad lär vi oss av detta?

Nr 1 Köp INTE fula kläder!

Nr 2 Bli inte sjuk och gå ner i vikt, det blir dyrt.

Nr 3 Rensa garderoben en gång per år, inte vart tionde som jag.

Nr 4 Skaffa absolut inte en walk in closet det får plats alldeles för mycket skit!

Nr 5 Om man har mer ridkläder än vanliga kläder betyder det att man är knäpp? Oj då, det var en fråga…  

 
Mia

Jag behöver nog också rensa min garderob.... var ju några år sedan sist ;)

Svar: Haha... ja det är lätt att glömma bort det när man har mycket annat att göra, som hästar tex. ;D
Divorce your horse

Vanessa andersson

Jag är så petig med min garderob. Bara de "fina" sakerna får hänga och allt de andra som jag borde slängt ut för x antal år sedan ligger intryckt där bak ;)

Svar: Alla sätt är bra utom dem dåliga, eller vad säger man ;)
Divorce your horse

Caroline

Oj hjälp hoppas du mår bra nu och inget alltför allvarlig sjukdom som gjort att du gått ner i vikt. Ta hand om dig 😀

Svar: Tack så mycket för din omtanke! :)
Divorce your horse

Escaping Reality-ett nytt liv

En walk in closet står nästan högst upp på min önskelista över framtida boende, föreställer mig att då ska jag ha så bra ordning och reda. Eller hur? Och visst är det surt när man haft en massiv viktnedgång och inga av kläderna man verkligen gillar passar.

Svar: Haha... ja det är inte så lätt det där med ordning och reda, men när man väl har ordning så kan det kännas väldigt lyxigt och bra med en walk in closet :)
Divorce your horse

Erika

Haha! Ridkläderna tar verkligen mycket plats ;)

Svar: Ja men eller hur
Divorce your horse

Lina

Jag har endast fula kläder i min garderob men jag köper aldrig fula kläder. Förstår inte hur det går ihop. ;)

Svar: Hahaha... precis så där jag känner också ;)
Divorce your horse

Lina

Måste nog också rensa min, jag samlar gärna en massa och så använder jag bara vissa kläder för jag tycker mest om dem..

Svar: Ja men precis så är jag också
Divorce your horse