Från en annan synvinkel

Vi har ju alla läst tusentals olika inlägg om varför en hästtjej är svår att dejta, men kanske har vi tittat på det ur lite fel perspektiv. Kanske är det så att vi helt enkelt är kassa på att säga rätt saker i rätt ögonblick?

Det jag menar är, att om man skulle vara en tankeläsare och läsa en hästtjejs tankar så låter det ungefär så här: Häst, häst, häst, ponny, häst, häst, fodring, mockning, ridning, häst, tävling, häst, häst, häst… Om och om igen i all oändlighet. Om det är de tankarna som finns inuti huvudet så är det ju inte konstig att man svarar lite konstigt på någons frågor och tilltal.

För att ta ett exempel:

Någon säger: ”Du är så vacker!”

Du svarar otroligt oromantiskt: ”Tack”

I dina tankar har du nyss tänkt: Fasen också stängde jag verkligen boxdörren?!

 

Japp jag tror att ni fattar poängen, frågan är förstås om ni håller med?

 You are always on my mind...

  

Tuva Björnwall

så sant haha!

Svar: Haha.. ja men eller hur ;)
Divorce your horse

Tina

Hahaha... det där är så jag

Svar: Härligt då är jag inte ensam ;)
Divorce your horse

Karin

Haha håller med 😂😉

Svar: :D
Divorce your horse

Lina

haha, håller helt klart med ^^
Det stämmer in på mig haha

Svar: Härligt då är jag inte ensam :)
Divorce your horse