Ett namn är bara ett namn och ett ansikte är bara ett ansikte, eller???

Jag har nog aldrig riktigt förstått hur mycket ett namn kan betyda för andra människor. För mig betyder inte ett namn så mycket, jag glömmer ju bort det i samma stund som någon presenterar sig (i väldigt sällsynta fall så kommer jag ihåg namn, men det är nog en sådär 1 på 100). Om jag ska vara ärlig så säger inte ett namn så mycket om en person heller och inte ens en bild säger så mycket mer än ”Å vilken snygging” eller ” OMG what an ugly duckling!”  

Kanske är det därför som jag valde att bli anonym? Jag menar jag har ju traskat förbi självaste Malin Baryard, Nellie Berntsson, Tyra Sjösted och Captain Tourettes utan att märka det och säkerligen många fler. Så varför skulle mitt ansikte säga något mer än någons annans? Varför skulle mitt namn vara så viktigt för andra människor? Jag är ju precis som er bara en alldaglig människa, som troligtvis är ansiktsblind och som gärna driver på min egen bekostnad ;)  

Virriga tankar om ovettiga saker, eller vem vet kanske är det viktigt?… Min instagram inkorg är full av frågor från människor som vill veta vem jag är. 

 Burgaren till höger, svanen till vänster, japp jag är 100% säker! eller 99% säker i alla fall...
B.

Så härligt inlägg! Jag vill också veta vem du är ;)

Svar: Härligt! :)
Divorce your horse

Vanessa Andersson

Är katastrofalt dålig på namn, helt sanslöst!

Svar: Så skönt då är jag inte ensam ;)
Divorce your horse

Lina

Är också dålig på namn, kan inte alla bara bära namnbrickor som vi gör på jobbet ^^ hade varit väldigt effektivt ;)

Svar: Vilken strålande idé! ;)
Divorce your horse