Nu ligger bilder på Herr och Fru adel ute på instagram!

Titta in på vår Instagram så får ni se hur Herr och Fru Adel ser ut i verkligheten. Där kan ni ju även se bilder på team medlemmarna Bruttan och Juristen, så nu är det bara Ben och jag kvar som inte har visat våra ansikten. Vi får väl se om vi kan knäppa en bild på Ben, men jag, jag stannar nog bakom kameran ett tag till. Jag är ju lite anti selfies, de känns så själviskt på något vis ;) Men vem vet en dag kanske jag vågar mig på en ” groupie” i alla fall… Den som lever får helt enkelt se. 

 
 
Anna

Så spännande måste titta in och kolla 😃

Svar: Gör gärna det :)
Divorce your horse

Mymind

Ja men där är de ju! Va kul! Men du, det är ju inte hälsosamt att sitta så mycket framför datorn, det vet du väl? Och sen måste du låta de andra få träna på att använda kameran också, så ge över kameran åt nån annan att testa, så ska vi se om de lyckas få med dig på nåt hörn av bilden :). T.ex. en bild på när du tränar rygg och armar i stallet, eller nåt, så man inte behöver vara orolig för din hälsa... Skämt åsido: Stor lycka till på Horse Showen!!!

Svar: Hahaha... :D och Tack så mycket för lyckönskningarna! :)
Divorce your horse