Nu kommer alla känslorna på en och samma gång…

Jag i ett känsloladdat tillstånd, alla känslor på en och samma gång hur det nu kan vara möjligt?!
 
Crazy Happy!
 
So fucking tired
 
En tår eller kanske två...
 
Sen tar vi ett djupt andetag...
 
...och börjar om med ett happy face!
 
 
Erika

Andra bilden tycker jag beskriver en del morgnar väldigt bra när man inte alls vill gå upp, haha. ;)

Svar: Haha ja det har du rätt i :)
Divorce your horse

My

Haha så är jag också ;)

Svar: :D
Divorce your horse

Tuva Björnwall

så sant haha!

Svar: Ja men eller hur ;)
Divorce your horse

Elin

Hahah så sant!! :D

Svar: :D
Divorce your horse

Anna

Haha 😂 härligt inlägg 👍🏻

Svar: Tack! :D
Divorce your horse

Johanna

Hahah, man känner verkligen igen sig! Älskar GIFs!

Svar: Härligt! :)
Divorce your horse

Noomie Sundell

Lite så känner jag nu. Eller, just nu känns det väl mest som att jag vill "divorca min häst", haha.
Gått jättebra med insittning, tömkörning, löshoppning - typ allt. Och idag skulle vi longera. Häst som slitit sig x3 och galopperat av sig i hela ridhuset med longerlinan efter sig, självklart på fina, jämna volter. Och jag har käkat sand. Helt sjukt, trodde aldrig longering kunde vara så actionfyllt. Men tydligen. Ska jag skratta eller gråta?😂
Helt oväsentligt kanske, men var tvungen att skriva av mig om mina tankar kring divorcen och alla känslor.🙈
Ha det fint på sihs!🦄

Noomie Sundell

Lite så känner jag nu. Eller, just nu känns det väl mest som att jag vill "divorca min häst", haha.
Gått jättebra med insittning, tömkörning, löshoppning - typ allt. Och idag skulle vi longera. Häst som slitit sig x3 och galopperat av sig i hela ridhuset med longerlinan efter sig, självklart på fina, jämna volter. Och jag har käkat sand. Helt sjukt, trodde aldrig longering kunde vara så actionfyllt. Men tydligen. Ska jag skratta eller gråta?😂
Helt oväsentligt kanske, men var tvungen att skriva av mig om mina tankar kring divorcen och alla känslor.🙈
Ha det fint på sihs!🦄

Svar: Haha ja ibland kan det vara riktigt tufft, men håll i ett tag till du :) gräset är ju inte alltid grönare på andra sidan även om det ibland kan kännas så ;) Härliga tankar om divorce your horse i alla fall ;D
Divorce your horse