Juristen tycker till

Jag chattade idag med juristen, han tycker att jag ska byta ut mina hästar! Jag satt framför skärmen och undrade vad han menade och bad om en förklaring. Som svar fick jag följande LÄNK

Juristen skrev att han tycket att denna typ av häst troligen skulle behålla sitt värde bättre än de hästar jag har i stallet. 

 
Tilda

Dina inlägg är så sjukt bra! :)

Svar: Å tack så mycket det var väldigt roligt att höra! :D
Divorce your horse

Jessika

Oh ja, senast idag tänkte jag allvarligt på hur otroligt lätt det måste vara att t.ex. samla frimärken.

Svar: Låter som en bra hobby dags att byta kanske ;)
Divorce your horse

Caroline och unghästen Stina

Haha! De där förnuftiga människorna som bara tänker i termer av INVESTERINGAR. Har de någonsin haft ett hjärta som bankar för något så ologiskt som en skadebenägen 600 kg potatis på tändsticksben?

Svar: Hahaha... riktigt bra fråga ;D
Divorce your horse