Cykeltrial

Tittade lite på någon sorts cykelsport igår, där de körde cyklar uppe på däck och betongrör. Inte den lättaste sporten kan jag tänka mig. Hur som helst så tänker jag inte fördjupa mig så mycket och babbla om det. Det som däremot var intressant var när de diskuterade hur mycket cyklarna kostade. Tydligen så kund de kosta allt från 3 000 kr upp till 20 000 kr. Kommentatorerna tyckte att prislappen på värsting cyklarna var dyrt. Själv visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta. 20 000:- Det räckte inte ens för att täcka kostnaden av min nya sadel…

Kanske dags att byta sport?     

 Hädanefter kan du kalla mig cykelmaster ;)
Emelie

hahahha ååh, så sant. Kanske är dags att börja cykla istället... :P

Svar: Ja men eller hur ;)
Divorce your horse

Emelie

Vi har en hel hög "cykelnördar" på jobbet, de snackar ofantliga summor ibland! Men som du säger, allt är relativt, speciellt i hästarnas underbara värld!

Svar: Ja men visst är allt relativt, man får en helt ny syn på pengar när man varit i hästvärlden
Divorce your horse

Tilda

Haha, kanske dags att börja cykla istället då :)

Svar: Ja men kanske det :)
Divorce your horse

Tuva Björnwall

Jag cyklar till stallet varje dag, bästa sättet när det är 4 km till stallet och man inte har körkort ;)

Svar: Låter som ett bra sätt att ta sig till stallet :)
Divorce your horse

Karoline

Hallå cykelmaster! ;)
Det är rätt sjukt att pengarna tappar sitt värde direkt man har med hästar att göra. En tusenlapp känns som ingenting idag.

Svar: Ja men visst är det så, man får en helt annan syn på pengar och en tusenlapp kommer man inte långt med i hästvärlden
Divorce your horse