I finally get it😉

Japp, Àntilgen har jag öppnat mina ögon och börjat förstÄ mig pÄ den hÀr vÀrlden vi lever i (alltsÄ den utanför hÀstarna). Jag tackar min kÀra vÀn instagram för detta. Via hen har jag kommit i kontakt med nya vÀnner över hela vÀrlden och fÄtt en hel del bekrÀftat för mig. Ingen rök utan eld stÀmmer vÀldigt bra! Eller nÀstan alltid i alla fall Ànda undantaget Àr den dÀr stora högen med skit, ni kÀnner den som gödselhögen. Den ryker rÀtt sÄ bra sÄ hÀr i kalla tider och ja nÄgon eld det ser man ju inte röken av ;)  
 
SÄ hÀr fÄr ni min syn pÄ vÀrlden: 

🇼đŸ‡čItalians makes u feel fantasticđŸ‘ŒđŸ»... for 5 minuti😜
đŸ‡«đŸ‡·French makes u feel like holy Mary kind😘
🇳🇮Norwegians makes u feel like u are the joke😂
🇾đŸ‡ȘSwedes makes u scream "OMG I'm not the stupidest fuck after all"😆

Japp, nu nĂ€r vi hört min syn pĂ„ vĂ€rlden sĂ„ kan jag vĂ€ll avsluta med att sĂ€ga att jag Ă€lskar alla sorterna. Det finns nĂ„got positivt i allt och alla! â€ïžÂ Â đŸ˜Â 
 
Â