Fan alltså! Är folk helt dumma i huvudet, tappade bakom en vagn och sedan överkörda av samma vagn igen?

Tror ni inte på fan att det gick åt helvete i alla fall!!! Jag tänkte att om jag inte nämner att Bruttan ska åka och provrida en häst så kommer det att gå finemang och sen kommer jag att presentera vår nya familjemedlem under nästa vecka. Men nä, tro på fan det gick åt helvete i alla fall! De åker ner över fyratimmar (enkelresa) och provrider en häst som framställts som en skadefri och frisk häst. När de kommer hem bestämmer vi oss för att ringa och berätta att vi vill köpa hästen. Men vad fasen händer då? Jo då får idioten som ska sälja hästen för sig att nu var det läge att berätta att den ”friska” hästen minsann hade en lös benbit!!!!!

Fan alltså är folk helt dumma i huvudet, tappade bakom en vagn och sedan överkörda av samma vagn igen???  Troligtvis! Om personen inte hade påstått att hästen varit skadefri och frisk utan berättat om den lösa benbiten från början, så hade det besparat oss alla en massa tid och pengar. Det är inte precis gratis att åka igenom ”halva” sverige.

Jag blir så jävla förbannad! Det är så jävla respektlöst att undanhålla sanningen. Vad trodde hen, att vi skulle köpa hästen ändå bara för att vi gillade den och att vi skulle bortse från benbiten?

Pippippippip….

Jag är en person som sällan blir arg men nu är jag rosenrasande!  

 
Lina

usch, man blir så arg!
Inte okej, den resan hade kunnat besparats om de varit ärliga från början.

Svar: Ja men precis
Divorce your horse