Är du bekant med begreppet BT-lodare?

Inte? Nåväl inte jag heller. Om jag skulle gissa så skulle jag säga att det var ett nytt sätt att utrycka sig på tävling och att det betyder något i stil med "bättre tid än losern", men ack så fel jag hade. BT-lodare betyder tydligen bussterminal-lodare, alltså sådana ungdomar som hänger på bussterminalen och inte alls har någon förståelse för hästar. De skulle nog helst av allt se dem på en hamburgare. Jaja, hur som helst, något måste man ju kalla de oförstående människorna på bussterminalen som inte har en aning om hur fantastiska hästar är, o ja varför skulle BT-lodare inte vara passande. Jag anser mig ju vara ett hästfreak och det är ju kanske inte ett så charmigt namn det heller ;)
 
 
Vanessa andersson

haha jag hade ingen aning om detta, trots att jag sitter på tävlingsläktarna ofta medan snacket går. Har vel blundat med öronen ;)

Svar: Ibland är det nog perfekt att blunda med öronen ;)
Divorce your horse

Escaping Reality-ett nytt liv

Hahaha, det där blir dagens ord! Har sett dessa bt-lodare och undrar över vad de gör? Av alla platser man kan hänga varför på bussterminalen? Vad är fel med att hänga i ett köpcenter eller klassikern, utanför ett gatukök?

Svar: Ja du man kan undra vad det är som är så lockande med en bussterminal, känns som de tråkigaste ställena att vara på
Divorce your horse