Fru Adels meritlista


För att fortsätta på avramlingstemat så kommer här Fru Adels avramlings meriter. 

Meriter:

-       Hamnat på förstasidan i tidningen med avramlingsbild

-       Hjälm-massakerare

-       Mosad av häst

-       Fler hjärnskakningar än man kan räkna på en hand

-       Voltar bättre än elitgymnast

-       Fått hinder att framstå som plockepinn

-       Lyckats göra sig osams med en blomkruka, vid upprepade tillfällen (blomkrukan vann)

-       Ramlat av innan startlinjen

-       Testat vingarna vid flertalet tillfällen på framridningen

 

Nu orkar vi inte rabbla upp fler meriter, om ni undrar över någon merit som saknas, skriv i kommentaren. Som avslut vill Fru Adel att jag nämner några meriter som hon ännu inte har på sin lista, vi får se vilken hon kan kammar hem först:

 

Meriter som ännu saknas:

-       Brutet ben

-       Ramla av i vattengrav

-       Kan fortfarande inte flyga, trots alla dessa försök

 
Tilda

Haha mina avramlingar är ingen ting mot det här :)

Svar: Skönt att höra :)
Divorce your horse

Noomie Sundell

Underbart att läsa! Det händer liksom alla, även de bästa. Visar att man inte behöver känna sig usel för att det händer något.[:

Svar: Roligt att du gillade inlägget och jag som sagt var, det händer även dem bästa ;)
Divorce your horse

Theresia

Så roligt inlägg!

Svar: Roligt att du tyckte det :D
Divorce your horse

Alice

Alltså du lyckas verkligen alltid göra dina inlägg roliga att läsa! :D

Svar: Roligt att höra! Tack så mycket!! :D
Divorce your horse

Lina

Alltså ah, jag känner mig bara mer och mer igen i fru adel xD
Har en del som stämmer med mig.
Jag har fått en del hjärnskakningar
Ramlat av innan startlinjen, så pinsamt men som tur var bara på en pay and jump ;).
Brutit ben har jag också gjort, handleden bröt jag och fick opereras efter en omkull ridning.

Svar: Ni är två oturs fåglar helt klart... Låter inte alls skönt att bryta hand handleden, hoppas att du i alla fall blev helt återställd efter operatonen
Divorce your horse