Let´s dance canceled

Som ni kanske redan märkt så har inte jag och hästen synts till i TV-rutan. Hästen fick helt enkelt scenskräck och vi är nu på väg hemåt igen. Typiskt också. Jag trodde faktiskt att vi skulle lyckas riktigt bra, i våra glittriga scenkostymer. Men, men ibland så går det inte riktig som man tänkt sig...   

Neapocalypse och tinkerhästen Clooney ・゚♥

sv; haha ja.. Jag är inte så insatt utan det var den andra skötaren som köpte åt mig :)

Alice

Synd. Däremot så såg ju inte jag let´s dance, så jag missade ju inget i alla fall (för detta hade jag verkligen inte viljat missa XD)

Svar: Let´s dance är inte det roligaste programet man kan titta på. Var väl därför jag tänkte att vi kunde krydda upp det lite ;) Men ibland blir det ju inte riktigt som man tänkt sig...
Divorce your horse

N

Haha hade varit kul!

Svar: Visst hade det! ;D
Divorce your horse

Johanna

Näe, vad synd!! Men tittade inte heller på let's dance så..

Svar: Vilken tur då gjorde jag dig inte besviken i alla fall ;D
Divorce your horse

Vanessa

Haha åh din humor! :`)

Svar: Ja den är lite flippad ibland ;)
Divorce your horse