Gott nytt år!

Då var det dags, dagen då folk får panik och ska börja lägga löften om att träna och äta rätt. Vi alla vet att det egentligen är helt onödigt att få panik, för om en eller två månader har den där känsla försvunnit och alla kommer att vara tillbaka i sina onyttiga och vanliga liv. Jag har faktiskt aldrig lagt ett nyårslöfte och kommer med stor sannolikhet aldrig att göra det.

Däremot känner jag lite obehag och en känsla av ålderskris, inte för mig själv då utan för hästarna, alla mina femåringar kommer helt plötsligt att klassas som sexåringar efter att klockan har slagit tolv. Fullkomligt skrämmande!   

 Titta vilken liten bebis
Mymind

... och den söta lilla bebisen ser helt oförstående ut när han hör dig tala om ålderskris... Vad snackar du om? Kom med ut på en skogspromenad i snålblåsten, så ska jag få dig att glömma alla ålderskriser... ! :)
Kanske bra att inte lova nåt inför nyår, då är det lättare att överraska sig själv med att ändå leva sundare kanske ett helt halvår...? Lycka till med det och allt annat inför det nya året!

Svar: Haha... ja du har nog kanske rätt :) Hoppas att du också får ett bra nytt år :)
Divorce your horse

Tilda

ÅÅÅ så söt :)

Svar: Ja en liten gnutta :)
Divorce your horse

Friesernleia.blogg.se

Gott nytt år:)

Svar: Tack det samma! :)
Divorce your horse

Jen

För att inte tala om 4-åringarna som ska bli 5 år och helst gå hela 20 cm högre på tävlingarna! Eller småttingarna som blir 4 och äntligen ska ut på tävlingar... skräckblandad förtjusning hehe! Gott nytt år och hoppas du får fina framgångar med hästarna 2016 :D

Svar: Ja men visst är det lite skräckblandad förtjusning över det hela, hur som helst hoppas att du också får ett framgångsrikt år :)
Divorce your horse

Ellen

Gott nytt år!

Svar: Tack! Hoppas att du får ett bra nytt år! :)
Divorce your horse

Johanna

Gott nytt år! :D

Svar: Tack det samma! :)
Divorce your horse

Nicole

Åhh så söt! :)

Svar: Kul att du tycke det :)
Divorce your horse

Annie

Söt bild :) gott nytt

Svar: Tack och tack det samma! :)
Divorce your horse

Tuva

Så söt, gott nytt år!!

Svar: Tack det samma! :)
Divorce your horse

Lina

Gott nytt år =)
Ja nu är hästarna ett år äldre, lite sådär skumt att tiden gått så snabbt ;)

Svar: Ja men visst går tiden otroligt fort, hoppas att du får ett bra år du med! :)
Divorce your horse

Karoline

God fortsättning!
I år har jag bara smarta löften som jag vet att jag kan hålla ;) Jag skippade det som jag haft med de senaste 10 åren... att sluta snusa. Jag tror att det kanske äntligen har trängt in att det är ett skitdåligt löfte... Hahaha!

Svar: Smart att göra löften som man faktiskt kan hålla, då kan man ju även njuta av att man har klarat av dem sen :)
Divorce your horse