Tre gnagande bekännelser

Bekännelse nr 1. Jag gillar inte möss, de är äckliga djur!

Bekännelse nr 2. Jag har fångat en mus som sprang över köksgolvet med en tom genomskinlig kakburk. Man kunde studera den riktigt noga, jag kunde ha öppnat ett zoo och bjudit in folk. Men det gjorde jag inte.

Bekännelse nr 3. Det krafsande ljudet av möss i väggarna höll på att göra mig tokig. Så därför skaffade jag två aliens istället och vips så var problemet löst. Jag antar att möss inte gillar aliens… men gissa vad, det gör jag. 

 
Katarina

Jag och pappa hittade en mus i en fodertunna en gång, jösses vad den hoppade! Trodde verkligen inte att de kunde hoppa så högt, haha

Svar: Det kan göra mer än vad man tror, och dör inte i första taget ;)
Divorce your horse

Vanessa Andersson

Är lite imponerad av nummer 2 ;)

Svar: Kul att du är det :)
Divorce your horse

Nicole

Oj, att fånga en mus kanske inte är det lättaste ;)

Svar: nä inte direkt de är riktigt snabba :) Får väl skryta med att jag faktiskt har lyckats fånga två ;)
Divorce your horse

Ellen

Ja, usch för möss! Hade en i famnen häromdagen. Den kröp plötsligt fram ur höet jag bar i famnen, hua!

Svar: Vilken trevlig överraskning ;)
Divorce your horse

Tilda

Bra gjort med nr 2 alltså!!! :)

Svar: Tackar! :)
Divorce your horse

Karoline

Jag tycker att de är söta ❤
Fast lite jobbigt är det när det låter som att de gnager av varenda elkabel i huset. Mina katter är klåpare, de är duktiga på att fånga allt som rör sig ute, men här inne verkar det vara jäkligt svårt alltså... Hahaha!

Svar: Kanske en gnutta söta men också så äckliga på något sätt :) Mössen här är så osmarta så att det räcker med att de känner kattlukten så vill de inte vara i huset :) Mina små "alien missar" kan knappt fånga en fluga ;)
Divorce your horse

Lina

haha, äckliga möss.
Gillar verkligen inte möss.

Svar: Nä men visst är det äckliga :)
Divorce your horse