Å så var det de här med nyårslöften

Nyårslöften… Jag har aldrig varit något större fan av nyårslöften. Jag brukar aldrig ge några efter som att man ändå alltid bryter dem i alla fall. Vem vet, kanske det är lite av poängen med det hela. Om man inte bryter löftet så är det ju inte direkt ett nyårslöfte. Så då kanske man ska vända på sina löften och säga tvärt emot det man vill åstadkomma för då kommer de ju med säkerhet att slå in. Förstår ni principen?

 

·      Jag ska äta all onyttig mat som jag kan finna.

·      Jag ska inte träna en enda minut.

·      Jag ska gå all in i hästbutiken och köpa allt som jag inte behöver.

 

Jag tror nog att 2017 kommer att bli ett strålande år! Hehehe… en idiotsäker plan ;) 

 

 

Mymind

Gott Nytt År till hela muntra gänget! :)

Svar: Hoppas att du får ett riktigt bra nytt år! :D
Divorce your horse