Donald Trump drog trump-kortet

Japp, då var valet i USA överstökat, och det blev en storseger för Donald Trump! Jag är däremot inte alls förvånad, konstigt nog. Men hästarna däremot var riktigt tjuriga i morse så jag antar att de inte tog nyheten särskilt bra… Lille Lucifer var däremot lika livlig och happy som vanligt, jag antar att hon höll hovarna för Trump, eller så är hon helt enkelt för ung för att förstå sig på politik.

Undra om någon är tillräckligt gammal för att förstå sig på politik? Det känns som att hela Europa är omskakat av chock… Är du förvånad över Trump segern?

 
Emelie

Jag är faktiskt förvånad. Trodde inte Amerikanska folket skulle vara så "tröga".

Svar: Haha.. ja ibland blir man förvånad
Divorce your horse

Emma

Jag trodde och hoppades att Hillary skulle vinna, så jag är inte speciellt glad idag :/

Svar: Ja man hoppades ju på det
Divorce your horse

Det såg ut som att Clinton skulle vinna på kvällen. Så lite förvånad vart man, men vad ska man göra åt det😌 Det som verkligen oroade mig imorse var när min kompis genom ett "wake up call" klockan 05.30 på morgonen

Det såg ut som att Clinton skulle vinna när jag gick och lade mig igår. Så det är klart att man blev lite förvånad, men den där choken som halva Europa verkar befinna sig i... nja, den biten kom jag över ganska snabbt.

Det som verkligen skrämde mig på morgonen var när min kompis gjorde ett helt spontant wake up call klockan 05.30 på morgonen och skrek "BUNKER! Bygg en bunker! Trump kommer vinna!!"

Lagom typisk reaktion där...
Man skulle göra en video... "Svenssons reacts to Trump-Victory"

Det såg ut som att Clinton skulle vinna på kvällen. Så lite förvånad vart man, men vad ska man göra åt det😌 Det som verkligen oroade mig imorse var när min kompis genom ett "wake up call" klockan 05.30 på morgonen

Det såg ut som att Clinton skulle vinna när jag gick och lade mig igår. Så det är klart att man blev lite förvånad, men den där choken som halva Europa verkar befinna sig i... nja, den biten kom jag över ganska snabbt.

Det som verkligen skrämde mig på morgonen var när min kompis gjorde ett helt spontant wake up call klockan 05.30 på morgonen och skrek "BUNKER! Bygg en bunker! Trump kommer vinna!!"

Lagom typisk reaktion där...
Man skulle göra en video... "Svenssons reacts to Trump-Victory"

Svar: Hahaha vilket extremt trevligt uppvaknande ;) Förhoppningsvis så ska vi klara oss utan bunkern, men å andra sidan så vet man ju aldrig... ;) Och ja du har nog rätt man skulle göra en video av hela grejen, jag chansar på att den skulle vara väldigt intressant XD
Divorce your horse

Anonym

Ojdå... vart kanske två... aja //Elliot på den senaste

Elliot

Haha😜😂
Failade totalt på kommentarerna, skrev kommentar version 1 som namn eller något🙄
Det gick ju sådär, men man lär sig av sina misstag😜😝😛😛

(Alla som ser detta, läs den lilla och lite längre texten tack😅🙃)

Svar: Haha... ja det är inte alltid så lätt alla gånger, men tack för din kommentar! :)
Divorce your horse