0 julkänsla

Är det bara jag som inte känner av jul-känslan? Jag menar igår var det väl tredje advent eller något sånt och det blev bortglömt i min värld. Jag känner ingen jul-känsla alls, noll, null, zero… Helt känslolös! 

Hur ska man krydda till julstämningen? Med lite saffran kanske… nä jag vet faktiskt inte, men jag hittade denna fina juliga bild, jag har ingen aning om vad det är för liten fin kvist som hänger i rosetten men man borde ju hänga en mistel i rosetten, tänk vad kul det skulle bli på tävlingsplatsen ”Kyss mig i arslet” hehehe... ;) 

 

 

Elliot😜

Jag är tvärtom nu, julen känns flera år bort och jag längtar jättemycket. Typisk sådan känsla man hade när man var liten. Kanske känner jag så för att jag fortfarande är det, jag är ju åtminstone inte vuxen än😜🎅🏻🎅🏻 🎁🎄

Svar: Härligt att du längtar till julen :D Snart är den här oavsett om vi är redo eller inte, och visst blir det nog riktigt mysigt på julafton ändå :)
Divorce your horse