Å så kom Snö

Det är inte den glittrande, vita, fina och fluffiga snön jag pratar om. Nej jag pratar om den ny hingsten i stallet. Den lilla busiga treåringen som jag tycker att vi ska kalla Snö. Som vanligt så går diskussionen om smeknamn hett till, alla möjliga tänkbara förslag dyker upp. Vi har bara en enda regel att gå efter och det är att smeknamnet ska börja på bokstaven S (fråga mig inte varför, det bara är som det är och det finns ingen vettig förklaring till varför).  

Så Snö är mitt bidrag i smeknamns kampen, har du något förslag på namn på S så är det fritt fram att hojta till :)

Men titta bar på denna söting, visst ser han ut som ”en” Snö ;)   
 
 
 
Mymind

S-vit (uttalas sweet. förkortning för s-vitnos)... :)

Svar: Mycket bra förslag tack så mycket :)
Divorce your horse

Emelie

Jag tycker han ser ut som en Snyggo!

Svar: Haha mycket härligt namn :D
Divorce your horse

Daniela - Följ min satsning mot toppen i fälttävlan!

Men GUD vad söt! Den där mulen är ju to die for!
Alltid svårt det där med smeknamn, för mig brukar det alltid sluta med något som inte alls har med hästens namn att göra, typ "Snutte" haha!

Svar: Vilket sött namn :D
Divorce your horse

Elin

Storm😃

Svar: Tack så mycket för förslaget :)
Divorce your horse