Regn, regn strålande regn!

Jag måste vara värsta regn-magneten, eller också så har jag gjort guden Tor väldigt upprörd. Nästan varje gång som jag hoppar upp på hästryggen så kommer det en skur, det kan gå flera dagar i rad då Bruttan och Fru Adel rider utan en enda regndroppe och sen så kommer jag och joinar teamet och då ska det givetvis vräka ner! Jaja, det kan ju också vara så att det har någonting med vidskeplighet att göra, jag har ju mördat ex. antal spindlar i år… ooopsssi... 

 Söta men inte gjorda av socker!
Hanna Arvidsson

Regn det kan vara riktigt deprimerande i bland, avundas dig inte ;)

Svar: Ja men visst kan det
Divorce your horse

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Svar: Allt bra :D
Divorce your horse

Linda

Tråkigt med regn :(

Svar: Ja visst är det :(
Divorce your horse

Sätilaryttaren.se

Säkert såindeldödandes fel ;) Se det positivt, grusvägen blir perfekt att intervallträna på :)

Svar: Ja du har nog rätt ;)
Divorce your horse

Sätilaryttaren.se

Säkert såindeldödandes fel ;) Se det positivt, grusvägen blir perfekt att intervallträna på :)