Vad kan du få för dina pengar?

När det gäller utrustning till sig själv och hästen så finns det en hel del olika utföranden och prisklasser. Frågan är bara vad du kan köpa för dina pengar, här listar jag fyra snygga kavajer i olika prisklasser. Nr. 4 är helt klart min favorit, men att lägga så mycket pengar på en kavaj skulle vara som att sätta eld på dem. Nr. 2 däremot anser jag vara väldigt snygg samtidigt som den i mina ögon är extremt prisvärd.

Har du någon favorit?  

Cobra CRW 749:- 

Pikuer Radina 1995:-  
 Manfredi air flow 4849:- 
Miasukis diamond 23 000:- 
 
Tuva Björnwall

alla var ju sjuktsnygga!! :)

Svar: Kul att du tyckte det :)
Divorce your horse

Beatrice Hanssen

Den första kavajen var as snygg! :-D

Svar: Ja men visst var den snygg, speciellt i förhållande till det extremt låga priset :)
Divorce your horse

Beatrice Hanssen

Den första kavajen var as snygg! :-D

Svar: Ja men visst var den snygg, speciellt i förhållande till det extremt låga priset :)
Divorce your horse

Tilda

Kär i allt! :)

Svar: :D
Divorce your horse

Vanessa andersson

Den sista skulle va något ;)

Svar: Ja men eller hur :D
Divorce your horse

Karoline

2:an är min favorit, riktigt snygg!
Skulle nog inte ens våga peta på den längst ner med tanke på prislappen... Hahaha!

Svar: Ja men visst är den fin :)
Divorce your horse

Stina

Jag har 2:an, sjukt snygg och priset är ju en bra bit under priset på 4:an, hahah!

Svar: Håller med dig den är riktigt snygg och prisvärd :)
Divorce your horse

Lina

Tredje kavajen var ju riktigt snygg =D
Helt i min smak.
Jag är dock inte alls för så dyra kavajer men lyckades köpa min som jag har nu på rea med 70% och priset på den var inget jag någonsin skulle lägga på en kavaj (6000kr) så glad man kan fynda när det är utförsäljning;)

Svar: Ja det gäller att vara smart och försöka hitta fynd :) Det nya tränset som vi köpte till Bruttan i födelsedagspresent lyckades vi köpa till halva priset, ett riktigt lyckat köp :D
Divorce your horse

Katarina

Jag spanade på kavajer häromdagen, tycker det är ganska roligt att leta efter :) däremot vill jag ha en röd till mig när jag och Murre ska rida jakt men de verkar vara hopplöst omoderna för tillfället..

Svar: Ja rött är en färg som kommer och går lite i kavajväg, hittade den här röda som är på rea men vet inte om den finns kvar i din storlek http://www.charlies.nu/sv/artiklar/showjacket-kavaj-spooks.html
Sen var den här väldigt snygg, men väldigt dyr, tyvärr... http://www.horsemeup.se/equiline-gait-x-cool-damkavaj
Divorce your horse