Är påsköverraskningarna slut nu?

Så är påskhelgen och ledigheten (för de flesta) över för i år. Påskäggen och överrsakningarna är slut. Man har ätit sig lite för mätt på all mat och kanske framför allt på allt godis (om man nu då gillar godis). Och för alla hästmänniskor är Göteborg Horse Show slut för i år och glädjen som spirade under helgen har bytts ut mot hätska kommentarer om vissa ryttare som gjorde vissa saker och behandlade sin kompanjon (hästen) på ett absolut inte acceptabelt sätt. Men här och nu vill jag lämna tråkigheterna, för det finns så många fler som har skrivit om det och har skrivit riktigt bra om det som hände i Göteborg igår. 
 
Istället vill jag titta framåt, behålla glädjen och vad är bättre än att berätta att det snart kommer ske en liten förändring här? Något som kanske gör att det blir lättare att titta runt, lite lättrare att läsa och lite snyggare? Och nu vet jag att jag gör som många bloggare gör, lovar saker och att det kommer ske och sedan kanske jag gör er besviken. Men äh, ibland får man väl göra lite tokigt som bloggare. Forsätt häng med på resan så lovar jag innan veckan tar slut har ni något nytt att titta på. 
Escaping Reality-ett nytt liv

Spännande, förväntar mig nu något helt fantastiskt och revolutionerande i sättet vi för alltid kommer betrakta bloggar! ;-)

Svar: Haha... Ja vi får hoppas att jag inte gör dig besviken, men bäst att förbereda sig på det värsta ;)
Divorce your horse

Mymind

Åh, vad spännande! Bara det inte blir så stort och fint att jag tappar bort mig, har lite dåligt orienteringssinne :)!

Svar: Du kommer nog att hitta, förhoppningsvis så blir det lättare än vad det är nu :)
Divorce your horse

Emelie

Spännande, men jag gillar enkelheten på din blogg :)

Svar: Jag hoppas att det ska vara lika enkelt men lite mer stilrent i framtiden :)
Divorce your horse

Karoline

Å hur kan du! Hahaha!
Fasiken vad nyfiken jag blev nu då :)

Svar: Kul att du blev nyfiken, hoppas att jag kan leva upp till dina förväntningar :)
Divorce your horse

Karoline

Det tror jag nog att du kan :)

Svar: :)
Divorce your horse