FÖL!!!!!!

Egentligen skulle Bens vecka börja idag. Men igår vid kl. 18:45 så kom det en ny liten stjärna efter vårt trestjärniga selektionssto. Fölet är e. Cartier ue. Cardento. Det blir spännande att se vad den lilla krabaten kommer att gå för i framtiden! Nu bara till det svåra vilket namn ska hen få? Bomba oss gärna med namnförslag. Något annorlunda och coolt och gärna med siffran Four i men det är inget krav :)        

 
Lovisa

Nej men gud så söt! Har tyvärr inget namnförslag, är så dålig på sånt!

Svar: Ja men visst är han söt :)
Divorce your horse

Johanna

Åh vad kul och vilken sötnos!! :D Är inte så bra på att komma på namn, men kanske Four Ever eller Fourth Card? :)

Svar: Tack så mycket för det fina namnförslagen! :)
Divorce your horse

Mymind

Va söt! (brukar jag inte säga... men vad kan man när man har hästbrist för tillfället :)...)
May Difource be with you :)! And don´t divorce that horse... Lycka till med sötnosen!

Svar: Haha... klockrent namn! Den sätter vi upp på namnlistan! :)
Divorce your horse

Katarina

Vilken sötnos! Fuxföl med bläs <3 Fantastic Four (visst är det en film?) eller Just Four You (om man ska fortsätta på ordlekarna :P)

Svar: Mycket bra namn tack för tipsen! :)
Divorce your horse

Isabelle Johansson

Bästa du!

Svar: Tack så mycket vad glad jag blir :)
Divorce your horse

Ridfröken

Grattis och herregud så söt! Alltså jag blir helt sjuk när jag ser föl, jag tycker att de är så underbara.


Svar: Ja det är riktigt underbara! Har aldrig haft föl eller hållit på med föl förut vilket är lite konstigt med tanke på hur länge jag har hållit på med hästar, men han är helt underbar den lilla krabaten :)
Divorce your horse

Natta

Super söt! Your first choice tycker jag. Speciellt men dock inte med four i...

Svar: Det var väldigt fint! Tack för förslaget :)
Divorce your horse

Josäfin Andersson

Men shit pommes vad söt!! Riktigt avis haha :D

Svar: Ja han är en riktig gulleplutt :)
Divorce your horse

Escaping Reality-ett nytt liv

Så fin, underbart med föl!

Svar: Ja de är helt fantastiska :)
Divorce your horse

Linda

Känns lite givet med fantastic four tycker jag =)

Svar: Ja det är ju inte helt fel :)
Divorce your horse

Anonym

Ett namn kanske kunde va Divorce foure horse? Eller så kan den heta Fourth dimond star?

Svar: Tack för de härliga namnförslagen! :D
Divorce your horse

Anonym

Ett namn kanske kunde va Divorce foure horse? Eller så kan den heta Fourth dimond star?

Svar: Tack för de härliga namnförslagen! :D
Divorce your horse

Karoline

Jösses så söt!

Svar: Ja men visst är han en riktigt sötnos :)
Divorce your horse

Lina

Så otroligt söt!
Namn är jag inget bra på så hoppas ni funnit ett ;)

Svar: Än så länge namnlös men något ska vi nog hitta på :)
Divorce your horse