Nu trodde ni att ni slapp, va?

Såå, ni trodde att ni skulle slippa ett inlägg idag? Men icke sa Nicke! Sen jag startade bloggen har jag ju mer eller mindre lyckats med i alla fall ett inlägg per dag. Idag höll det helt på att missas, ibland kommer lite annat mellan nämligen.
 
Kanske höll inlägget på att missas för att Juristen är på besök och det har pratats en hel del om både det ena och det andra. Kanske höll inlägget på att missas för att det har varit världens oväder till och från. Eller kanske så höll inlägget på att missas för att vi renoverar taket på magasinet och det vill jag lova, det blir man mosig av. Oavsett, så kom jag ju på det nu precis innan kudden ska träffa huvudet, eller är det huvudet som ska träffa kudden?
 
Lite förvirrad och lite trött så bjuder jag här på några fina gifs, bättre slut på dagen finns ju inte?
 
När Juristen vid middagsbordet säger att jag borde sälja hästarna
 
När hästarna måste in och regnet står som spön i backen 
 
När min tränare säger att min häst blivit väldigt fin
 
 
Escaping Reality-ett nytt liv

Älskar dina gif-inlägg! Andra bilden känner jag så väl igen men istället för hästar som ska in var det hundar som ska ut!

Svar: Haha... ja den passar ju väldigt bra till det scenariot också :)
Divorce your horse

Mia

Haha.. Så härliga gifs!!

Svar: Kul att du tyckte det :)
Divorce your horse