Ett inlägg på min egen bekostnad

Efter som att jag absolut älskar att driva med mig själv så tänkte jag berätta några ”hemligheter” om mig själv. Förhoppningsvis gillar ni dessa inlägg för annars har jag blottat mig själv i onödan.

 

-       Jag har varit barnmodell och visat upp kläder, på den tiden kallades det för att gå mannekäng. Detta måste ju betyda att jag är väldigt snygg! Eller inte…

-       Jag äter alltid med gaffeln i högerhanden, tolka det som ni vill.

-       När jag duschar kan jag ändra värmen på vattnet tio gånger för att få den rätta temperaturen, i blame it on my ADD.

-       Jag hatar att åka bil, ni kan ju tänka er hur lätt det är när man åker bil nästan jämt. Men har du någon gång suttit bredvid någon som somnat framför ratten och med nöd och näppe lyckats avvärja en förtidig död så skulle du nog känna precis samma sak.  

 En vacker dag, så kanske...

   

Mia

Gillar dessa inlägg, kul att få veta mer om dig :)

Svar: Härligt att du tycker det! :)
Divorce your horse

Jennifer

Roligt inlägg! :)

Svar: Härligt att du tyckte det :)
Divorce your horse

Frida

Haha kul!

Svar: Roligt att du tyckte det! :)
Divorce your horse

Tuva Björnwall

Kul inlägg som vanligt ;)

Svar: Härligt att du tyckte det :)
Divorce your horse

Emelie

Det är ju trevligt att du bjuder lite på dig själv när du nu är så hemlighetsfull annars.

Svar: Härligt att du tycker det :)
Divorce your horse

Julia Forsbacka

Blame it on my add, baby ;)
Kul inlägg :)

Svar: Kul att du så parallellen, det trodde jag inte att någon skulle göra :) Men tyckte det passade in då jag har den sjukdomen som låten handlar om
Divorce your horse

Marika Yngvesson - Elitryttaren

Intressant inlägg! :)

Svar: Kul att du tyckte det!
Divorce your horse

Denise

Haha vad kul! Jag har också varit barnmodell men jag fotograferades bara och visade upp kläder i kataloger :)

Svar: Där ser man, vilka talanger vi är ;) Inte illa att hamna på bild i klädkataloger :)
Divorce your horse

Tilda

Jätterolig inlägg!!! :)

Svar: Kul att du tyckte det! :D
Divorce your horse

Elaine & Grizzly

Å mitt bidrag till "modellkarriär" = hårmodell. Har en jäkla pannlugg... ;)

Svar: Hårmodell det var inte illa :)
Divorce your horse

Neapocalypse - en alternativ hästblogg

Jag äter också alltid med gaffeln i höger hand.. Gör inte alla det? xD

Förresten, har du sett att jag kommer starta en EGEN hästbloggsportal? Idag är sista anmälningsdatumet för att vara beta-bloggare (öppnar portarna för allmänheten senare), så glöm inte att anmäla dig, skulle vara superkul om du ville vara med! :D
Du kan läsa mer på http://horselife.nu/ eller göra enkäten för anmälning direkt här: https://sv.surveymonkey.com/r/7YVZZVH

Svar: Tror att alla normala äter med gaffeln i vänsterhand och kniven i höger, men visst är det märkligt ;)
Kul att du kommer att starta din egen bloggportal och roligt att du bjuder in mig! Tyvärr är jag knuten till blogg.se i ett år så kan tyvärr inte byta just nu. Men stort lycka till! :)
Divorce your horse

Karoline

Jag gillar verkligen dessa inlägg, kul att få veta mer om dig :)

Svar: Roligt att du tycker det! :)
Divorce your horse