Beach 2016

Det är så modernt att veta exakt hur mycket man måste motionera för att bränna det man nyss har ätit. T.ex. har du ätit en tårtbit så måste du springa x antal kilometer för att bli kvitt den. Men för oss häst-människor kan man mäta på ett litet annorlunda sätt, nämligen i hur många gödselkärror vi måste köra ut. Så här kommer en liten lista som kan vara bra att mäta utifrån. OBS! Studien är inte vetenskapligt bevisad. 

=
 
=  
 X 10
 

Eller också så kan du göra som jag ät grönt och gå efter tallriksmodellen och sedan ta en ridtur för att bränna bort det:

  
 
 
 
 
Tilda

Jag gillar att mocka så det blir nog inga problem :)

Svar: Härligt! Du vet om du har för lite att mocka så är det bara att skrika till, jag har fler än vad som är roligt att mocka här ;)
Divorce your horse

Marika Yngvesson - Elitryttaren

För att inte tala om alla fodersäckar man burit fram och tillbaka mellan bilen och foderkammaren... :P

Svar: Ja det kan ju bli en hel del, helt klart bättre än att gå på gym :)
Divorce your horse

Hanna Arvidsson

Hahaha... sista är så jag!

Svar: Vilken tur då är jag inte ensam ;)
Divorce your horse

Wilma

Hahaha vilket roligt inlägg! Jag älskar att mocka, dock brukar det inte bli mer än en halv kärra varje dag då min häst är så renlig av sig :)

Svar: Härligt att du gillar att mocka, en halv kärra per dag låter som en lagom mängd, man hinner inte tröttna :) Jag har tröttnat på att mocka för länge sen... riktiga skitgrisar jag har i stallet ;)
Divorce your horse

Tuva Björnwall

Haha så kul inlägg :')

Svar: Roligt att du tyckte det! :)
Divorce your horse

Escaping Reality-ett nytt liv

Den där Delicatoreklamen är briljant! Mina favoriter är "kan innehålla spår av vitaminer och mineraler" och "garanterat fri från fullkorn".

Svar: Ja de är jättebra de med! Roligt med företag som gör roliga och väl tänkta reklamer :)
Divorce your horse

Miss Philipsen

Haha, har varit hästtjej förr.
Men rida är roligare än att mocka :D

Svar: Ja men visst är det :)
Divorce your horse

Denise

Haha! GRYM lista! ;D

Svar: Tack så mycket! :D
Divorce your horse

Vanessa andersson

haha klockren!! :D

Svar: Härligt att du tyckte det!! :D
Divorce your horse

Elin

Hahaha klockrent!

Svar: Tack så mycket!! :)
Divorce your horse

Alicia

Klockren! Sååå himla bra!

Svar: Tusentack! Roligt att du gillade inlägget :)
Divorce your horse

Lina

Eller gör man som jag och bryr sig inte alls vad man äter ^^ haha =D

Svar: Låter som ett väldigt bra sätt! :)
Divorce your horse