När hjärtat klappar lite extra

Att hjärtat slår i 133 är kanske inte vad som hör till de normal, i alla fall inte när man ligger på en britts och stirrar upp i ett slitet vitt tak i ett litet rum någonstans i ett stort vitt sjukhus. Så frågan är nu: vad är det för fel på mig, varför slår mitt hjärta så fort? Hmmm… det kan man undra, men jag har en teori. Efter att läkarna har konstaterat att det inte tycks vara något fel på mitt hjärta förutom att jag har hög och oregelbunden puls så tycks det bara finnas en enda förklaring kvar. Och det mina vänner måste ju vara att jag helt enkelt är för tokig i de knasiga bestarna som vi kallar hästar. Det är ju klart att hjärtat slår några extra slag för de fantastiska djuren, eller hur?

 

 

 

Therese S. Westlund

Krya på dig!! :)

Svar: Tack :)
Divorce your horse

Amanda & ridtravaren Lilleman

Oj, hoppas inget allvarligt? <3

Svar: De hittade som tur var inget fel på hjärtat så det är inget farligt i alla fall :)
Divorce your horse

Mymind

Sänder en bukett gula höst(häst)blommor, som kan lysa upp det vita taket :) Ta det lugnt, andas... Krya!!!

Svar: Tack så mycket för omtanken :)
Divorce your horse

Tuva Björnwall

krya på dig, hoppas att det inte är allvarligt <3

Svar: Tack så mycket <3 och nej det är inget allvarligt i alla fall så jag klarar mig :)
Divorce your horse

Lina

Usch =/ Krya på dig <3

Svar: Tack! :)
Divorce your horse