Skönheten och odjuret

Skönheten och odjuret beskrivs alltid som två. I alla fall ända fram tills idag för idag presenterar jag en hybrid av de två nämligen ”Beautybeast”. En Beautybeast är den vackraste varelse som du någonsin stött på men under den fagra ytan döljer sig en riktig besthäst. Ett monster av högsta elakaste grad och som man egentligen skulle springa långt för att undvika, men det är ju svårt speciellt när dess skönhet är så attraktiv…

 
Emelie

Bipolär? :P Får mig att tänka på den gamla Elvis-dängan: You're the devil in disguise ♪ ♫ ♪ Oh, yes you are!

Svar: Haha... Ja ibland kan man ju verkligen undra om de inte är bipolära :) Eller vem vet det kanske är mamma-sto som har sjungit på Elvis låten när de var små ;)
Divorce your horse

Katarina

Hihihi låter nästan lite som Murre x) han har verkligen sina monster-dagar, men som tur är är han alltid söt (;

Svar: Ja det är ju nästan tur att de är så söta för annars kanske man inte hade stått ut ;)
Divorce your horse

Jessie

Företrädesvis en ponny; )

Svar: Hihi... ja det är nog många ponnys som skulle kunna stämma in på beskrivningen :)
Divorce your horse

Molly Bergh

Haha känner igen de där. Skitsnygg header by the way :D

Svar: Roligt att du tyckte om headern, det glädjer mig! :)
Divorce your horse

Kajsa

Hahaha, jag brukar alltid säga att Flower är skönheten och odjuret, på samma gång ;) 😂

Svar: Haha... ja där ser man, utsidan speglar inte alltid insidan hon ser ju faktiskt både snäll och vacker ut :) Ps. saknar ditt bloggande och hoppas att du någon gång i framtiden börjar blogga igen :)
Divorce your horse

Tilda

Haha man känner igen det där :)

Svar: Ja jag kan tänka mig att det finns en hel del "Beautybeastar" runt om i landet :)
Divorce your horse