Första advent

När första ljuset brinner

står julens dörr på glänt

och alla hästar glädjas

att fira få advent

 

ryttarna de ägnar

tid att hitta klappar

 

för att ge till hästen sen

snart så kommer julen hem

nå säg är du redo än?

 
Jen

Fin dikt. Men jag är såååå inte redo! Jag älskar julen. Men har för många hästar för att ha tid med jul tror jag ;P

Svar: Det där känner man ju igen sig lite i, nästan så att man måste banta ner hästantalet till julen ;)
Divorce your horse

mymind

Nä det är jag inte. Men julen kommer iaf! :)! Så i något skede tänker jag njuta av julen fast jag inte hunnit med! :)

Svar: Ja julen kommer oavsett om man är redo eller inte bäst att göra som du och försöka njuta av dem även om man inte riktigt hänger med :)
Divorce your horse

Nicole

Såå fin dikt! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Divorce your horse

Maja

Hur kommer du på allt? Grymt ju haha!

Svar: En mycket bra fråga! Det undrar jag med ;) och tack så mycket! :D
Divorce your horse

Lina

Helt klart inte redo för julen än, tiden går alldeles för fort!

Svar: Håller med tiden går alldeles för fort!
Divorce your horse

Alice

Har jag rätt förväntningar om jag förväntar mig att det kommer dyka upp adventsverser för varje ljus nu tre veckor framåt? :D

Svar: Ja men varför inte, hade inte tänkt riktigt så mycket kring det men det är ju smart! :)
Divorce your horse