Kan inte se skogen för alla träd

Du har väl hört historien om Ben du kan läsa mer om honom HÄR

Ibland är det inte alltid så lätt att förstå vad de där ryttarna pratar om, tänker Ben. Hela veckan har de pratat om en massa träd. Hur ointressant är inte det tänker han. Hela skogen är ju full av stammar. De pratar om en massa olika stammar och de döper dem till olika namn.

Ett av träden heter tydligen Clever hill, det måste ju vara ett smart träd som står på en kulle eller något sådant tänker han. Ett annat träd heter Carte´dor, varför man döper ett träd till en glass, det förstår han inte, kanske den bär på någon blomma som används i glassen? Å sen var de ju den där Sir Oldenburg, det måste ju vara det äldsta trädet som står i skogen.

Fasen också de där hästmänniskorna har ju flippat ur totalt…    

 
linah

sv; haha jasså , så illa är det för mig med..
säger alltid att jag ska börja träna ''imorgon''
men de har inte hänt ännu

Katta

Svar: Åh men vad glad jag blir att höra sånt! :D

Amanda & Lilleman

Haha, alltså det kan fan inte låta klokt ibland när vi hästfolk snackar.

Svar: Ibland måste vi helt klart låta dumma i huvudet ;)
Divorce your horse

Sätilaryttaren

sv; ja det är jobbigt, hemskt rättare sagt

L'si

Förstår... Fullkomligt! Det är faktiskt viktigt även i ridningen (Även Lisen Bratt vill jag minnas tar hjälp av träden) inget staket i världen kan ersätta dem... Så visst förtjänar de namn ;-)

Svar: Eller hur ;)
Divorce your horse

Mathilda

Haha!

Svar: Lite kul visst är det :)
Divorce your horse

Nova

Visste inte riktigt vad jag skulle kommentera, men jag ville bara säga att jag älskar dessa inlägg! :)

Svar: Vad roligt att du uppskattar inläggen! Blir så glad när jag får sådana här kommentarer :D
Divorce your horse