Dansa min docka medan du är unger…

Det är inte alltid så lätt att sätta foten i stigbygeln när hästen inte vill samarbeta. Det hela kan istället sluta med en ringdans där endas wienervalsmusik saknas för att vi skall kunna ställa upp i en danstävling av högsta klass. Men det gäller ju att börja någonstans så jag tänkte varför inte våldgästa premiären av Let´s dance i kväll? Jag tror att vi har stor chans att ta medalj.  

 Jag menar bättre dödslyft än vårt får man ju leta efter!
Isabelle Johansson

Bästa du!

Svar: Så snäll du är! :D
Divorce your horse

Ebba Carlström

Kör på,jag röstar på dig :)

Svar: Härligt! Då blir jag inte helt utan röster i alla fall ;)
Divorce your horse

Caroline

Haha och kul läsning :)

Svar: Tacks så mycket! :D
Divorce your horse

Emelie Andersson

Do it!!! ;)

Kikade du in några av tipsen på fb?
Nä, färdigutbildad blir man aldrig, vetenskapen går alltid framåt. Jag skulle väl mest sålla mig själv till dressyrridande skogsmulle med NH i fingerspetsarna, eller nåt åt det hållet. Haha!

Svar: Jag tittade in på dina tips, väldigt bra tips måste jag säga :) Låter som om du är en väldigt bra kombinerad hästmänniska :D Vet inte riktig hur jag skulle definiera mig själv, men håller mig till sunt förnuft och lite hoppning vilket funkar fint :)
Divorce your horse

Maja

Kör ;)

Svar: Hästen drabbades av scenskräck så det var bara att åka hemåt igen :( Nu får vi satsa på nästa år i stället ;)
Divorce your horse