En stoppar en hoppar

Känslan av att rida mot ett hinder i en harmonisk galopp. Att veta att man snart kommer att flyga, kan vara både skrämmande och gudomlig. Skrämmande för de som sitter på en stoppare, de vet ju att de troligtvis kommer att få flyga utan hästen. Men så gudomligt för dem som sitter på en hoppare, de kommer ju att landa utan att få grus i mun. Men oavsett om du sitter på en stoppare eller en hoppare, så vet du att du kommer att få flyga åtminstone en gång. Frågan är bara hur.    

 
B.

Haha.. Så sant :)

Svar: Hihi.. Ja eller hur :)
Divorce your horse

Sara

Hihihi. Jag vet vad jag föredrar ;)

Svar: Hehehe... jag antar att du föredrar att flyga utan häst, men jag kan ju ha helt fel ;) Nä skämt och sidor, visst är det gudomligt att sitta på en hoppare och helt klart någonting man föredrar :)
Divorce your horse

Emelie

Bra slutsats :P

Svar: Ja men eller hur, väldigt logisk ;)
Divorce your horse

Marika Yngvesson - Elitryttaren

Därför rider man dressyr ;)

Svar: Jo det kan man också göra, men risken är nog för stor att jag skulle somna innan det var dags för min start i en dressyr tävling ;) Så jag håller nog mig till hoppningen ett tag till om det går, eller i alla fall tills jag har tröttnat på att flyga utan häst ;) :)
Divorce your horse

Ottilia

Haha precis därför man håller sig till dressyr ;D

Svar: Jo det kan man ju göra om man inte gillar att flyga eller tycker att grus smakar äckligt ;)
Divorce your horse

Linn

Jag har fått pröva båda delarna hundra gånger om :D

Svar: Ja du är i alla fall inte ensam :)
Divorce your horse

Linn

Jag har fått pröva båda delarna hundra gånger om :D

madeleine magnusson

Gud den tanken hade jag varje gång jag kom på ett hinder med min förra foderponny haha...Kunde vara en bom och han tvärnitade och lämnade mig på marken haha. ;)

Svar: Haha.. Ja vad säger man? vissa individer är helt klar lite svårare än andra ;)
Divorce your horse

Jossan

Det var därför jag la ner hoppningen och satsar på dressyr nu ;) Haha.

Svar: Ja tillslut så kanske man blir trött på att flyga, då kommer jag nog också att börja med dressyr :)
Divorce your horse

Lina

haha^^.
Igår råkade jag ut för stopparen men jag slapp flyga själv ändå ;).

Svar: Skönt att du slapp flyga i alla fall :)
Divorce your horse

Maja

Haha!!

Svar: :D
Divorce your horse

Lovisa Magnusson

Ligger så mycket sanning i det där, haha ;D

Svar: Ja men visst gör det ;)
Divorce your horse

Vanessa andersson

att flyga själv eller inte själv är frågan ;)

Svar: Haha.. Ja men precis! ;)
Divorce your horse