Inte som alla andra

Jag fick en kommentar här om dagen, en riktigt rolig en och eftertänksam (ni kommer alltid med så bra och genomtänka kommentarer – roligt!) där personen undrade, vem är jag som skriver här egentligen? Skulle jag vara som alla andra så skulle jag förmodligen skriva något tråkigt om mig själv. Men jag är inte som alla andra och därför har du ingen aning om vem jag är. Vem vet, jag kanske är din bästa vän, din idol eller kanske din allra värsta fiende? Men oavsett vem jag är, så har det ingen som helst betydelse. Jag skriver för dig oavsett om du är en vän eller ej.

Men vem vet, en dag så kanske den dimmiga mystiken lättar och du då får veta vem jag är, men till denna dag så får det duga med att jag är jag. Om denna förklaring räcker för att få dig att fortsätta läsa bloggen kan du numera enkelt följa mig via Bloglovin här

 

 <ahref="http://www.bloglovin.com/blog/13085401/?claim=g77seunu6gk">Följ min blogg med Bloglovin</a>

Noomie

Så sant, så sant!((: Jag hänger kvar!(Y)