Shopaholic

Känner du behovet av att göra dig av med lite överflödiga pengar? Då kanske du tar en sväng upp till mässan på Stockholms horse show...

Å, så skulle jag kunna fortsätta skriva ett helt inlägg om hur bra det kommer att vara och hur stort detta evenemang kommer att bli. Men varför tråka ut er, ni har ju redan läst om det på minst tio andra bloggar.

Så därför avslutar jag på följande sätt. Ha det så kul, shoppaloss, bränn en sedelbunt och välkomna fattigdomen!

 

Marica

ahh gick lön igår och jag ska dit på lördag, haha ;)

Svar: Då har du mycket pengar att spendera;)
Divorce your horse

Marica

Tyvärr inte så mycket pengar jag vill spendera eller får, måste spara också ;) hehe men någon slant ska nog gå till något roligt att shoppa!

Kim

Synd för den som bor på andra sidan Sverige! ;-)

Sv: Tack! :) Ja, det är det, tycker det är väldigt kul att fota. Kram!

Svar: Man kan ju tycka att Sverige är litet, men ibland så känns det jävligt stort!
Divorce your horse

Olivia

åh skulle vilja åka dit!

Svar: Du är inte ensam:)
Divorce your horse

Sophie S. Varnäs

Svar: Kul att du gillade min idé kring julkalendern! :)
Om du undrar varför jag inte har svarat på alla dina kommentarer så är det för att vissa har hamnat i skräppost. Jättekonstigt men tur att jag kollar skräpposten ofta!

my

Vill diit :D